HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

› Hvad er et reservationsgebyr?

Ved reservation af bil gennem wismo.dk afgives et reservationsgebyr. Reservationsgebyret er angivet ved den givne bil.

Reservationsgebyret kan betales med følgende betalingskort: Dankort/Visa-Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay. Betalingsinformationerne som du afgiver i forbindelse med reservationsgebyret kan kun læses af vores betalingsudbyder Reepay.

Reservationsgebyret reserveres på dit kort og tilbagebetales altid fuldt ud uanset om der indgås en bindende aftale eller ej.

› Hvad sker der, når jeg klikker reservér bil?

Ved reservation af bil gennem wismo.dk vil du efterfølgende blive kontaktet af Wismo’s kunderservice mhp. at gennemgå din reservation, sørge for at alle dine behov er afdækket, informere om leveringstid samt få yderligere informationer på din byttebil, hvis denne er tilføjet.

Kontant/finansiering: Når aftalegrundlaget er accepteret sendes din reservation videre til den valgte forhandler som endeligt gennemgår og godkender ordren. Du vil efterfølgende få tilsendt en slutseddel. Først når du har underskrevet slutsedlen, er der indgået en bindende købsaftale.

Forhandleren vil altid fremgå af slutsedlen og de individuelle vilkår, der er aftalt mellem dig og forhandleren vil fremgå i slutsedlen.

Leasing: Når aftalegrundlaget er accepteret vil du få tilsendt en leasingkontrakt, og først når du har underskrevet leasingkontrakten, er der indgået en bindende aftale.

Leasinggiver vil altid fremgå af leasingaftalen, du får tilsendt til underskrift og de individuelle vilkår, der er aftalt mellem dig og leasinggiver, vil fremgå af leasingkontrakten.

 

› Hvornår betaler jeg for bilen?

Ved reservation af bil gennem wismo.dk afgives et reservationsgebyr, som tilbagebetales fuldt ud uanset om der indgåes en bindende aftale eller ej.

Betalingen for bilen ved kontant- eller finansieret køb sker til den valgte forhandler ved afhentning af bilen. Ved kontant køb betales det fulde beløb, og ved finansieret køb betales udbetalingen.

Har du valgt at privatlease din bil betales udbetaling, samt evt. førstegangsydelse, når du afhenter bilen ved forhandleren.

› Hvornår er bilen klar til afhentning?

Ved reservation af bil på wismo.dk kan du angive en ønsket leveringsdato. Denne dato er udelukkende et ønske, og kan ikke ses som en gældende afhentningsdato. Datoen vil dog blive imødekommet hvis det er muligt.

Den endelige afhentningsdato aftales med forhandleren. Forhandleren kan ikke stilles til ansvar for eventuelle leveringsforsinkelser og kan dermed ikke lægges til last for den eventuelle tid, hvor du måtte stå i en ”billøs situation”.

› Kan jeg få en pris for min brugte bil?

Ja. Ved reservation af bil gennem wismo.dk har du mulighed for at angive, at du har en byttebil, som du ønsker en pris på. WISMOs kundeservice eller den valgte forhandler vil efterfølgende kontakte dig med en pris på din brugte bil. Du er ikke forpligtiget til at sælge bilen.

› Kan jeg få bilen finansieret?

Ja. Vi tilbyder finansiering gennem forskellige samarbejdspartnere deriblandt Jyske Finans.

› Kan jeg ændre min konfiguration efter reservation?

Efter din reservation vil du blive kontaktet af WISMOs kundeservice, som gennemgår din reservation med dig. Her har du mulighed for at foretage ændringer til din ønskede bil. Når du har underskrevet slutsedlen, er det ikke længere muligt at ændre på bilen, med mindre dette aftales direkte med forhandleren.

› Hvad dækker garantien?

Ved reservation af bil gennem wismo.dk følger der garanti fra datoen, hvor din nye bil indregistreres. Se gældende garantibetingelser for bilerne i vores bestillingsbetingelser.

EMNER VEDRØRENDE PRIVATLEASING

› Hvilket leasingselskab laves aftalen med?

WISMO samarbejder med forskellige leasingselskaber heriblandt Jyske Finans samt Drivalia. Leasingselskabet vil altid fremgå af leasingaftalen.

› Hvad inkluderer leasingaftalen?

Når du konfigurerer din privatleasingbil på wismo.dk vælger du selv den kilometerpakke samt leasingperiode, som passer til dine behov og din hverdag. Leasingaftalen inkluderer den valgte kilometerpakke, service i leasingperioden og bilen leveres på sommerdæk. Leasingaftalen inkluderer ikke vinter- eller helårsdæk, forsikring, brændstof, samt øvrige væsker, lak og grøn ejerafgift.

› Er service inkluderet?

Ja. Service er inkluderet i leasingaftalen.

› Er forsikring inkluderet?

Nej. Forsikring er ikke inkluderet i leasingprisen.

› Hvad koster det per overkørt km.?

Prisen per overkørt km afhænger af model, motor, km/år, periode og de tilvalgte services. Prisen fremgår altid af leasingaftalen.

› Kan jeg få vinterdæk eller helårsdæk til leasingbilen?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

› Kan jeg få anhængertræk til leasingbilen?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

› Kan jeg forlænge leasingaftalen?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

› Kan jeg tilkøbe flere kilometer?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

› Kan jeg komme ud af leasingaftalen før tid?

Ja. Efter 11 måneder kan du med løbende måned plus 1 måned varsle din opsigelse og komme ud af privatleasingaftalen. Dvs. efter samlet 12 måneder kan du returnere bilen og komme ud af privatleasingaftalen.

› Hvem skal bilen afleveres til?

Når din leasingaftale udløber, skal du aflevere bilen på et af leasingudbyderens afleveringssteder, hvor en uafhængig tredjepart vil foretage en gennemgang af bilen.

› Kan jeg købe bilen efter endt leasingkontrakt?

Nej. Du kan ikke købe bilen efter endt leasingaftale.

HJÆLP OG SUPPORT

Telefon: +45 88 53 38 00

Hvis ikke du kan finde svaret på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag – Fredag: kl. 09.00 – 15.30
Helligdage: lukket

HVEM ER WISMO?

WISMO er udviklet af Auto.nu som er en del af K.W. Bruun – en af Nordens største bilimportører.

Hos WISMO guider vi dig til den rette bil og du får al den viden og hjælp du har brug for. Vi har mange års erfaring i bilbranchen, og med den samme opdaterede viden og indsigt, som hos de autoriserede mærkeforhandlere, kan vi træde til uanset hvor i din bilhandel, du ønsker det.

Reservér din nye bil her shop.wismo.dk

 

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvad er et reservationsgebyr?

Ved køb- eller privatleasing af bil gennem wismo.dk afgives et reservationsgebyr. Reservationsgebyret er angivet ved den givne bil.

Reservationsgebyr kan foretages med følgende betalingskort: Dankort/Visa-Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay. Betalingsinformationerne Køber afgiver i forbindelse med reservationsgebyret kan kun læses af betalingsudbyder Reepay.

Reservationsgebyret reserveres på dit kort og tilbagebetales altid fuldt ud ligegyldig om der indgås en bindende aftale eller ej.

Hvad sker der, når jeg klikker køb bil?

Ved køb af bil gennem wismo.dk vil du efterfølgende blive kontaktet af Wismo’s kunderservice mhp. at gennemgå din bilbestilling, sørger for at alle dine behov er afdækket, informere om leveringstid samt få yderligere informationer på din byttebil, hvis denne er tilføjet.

Ved køb af personbil: Når aftalegrundlaget er accepteret sendes din bilbestilling videre til den valgte forhandler som endeligt gennemgår og godkender ordren. Køberen vil efterfølgende få tilsendt en slutseddel. Først når køber har underskrevet slutsedlen, er der indgået en bindende købsaftale.

Forhandleren vil altid fremgå af slutsedlen og de individuelle vilkår, der er aftalt mellem Køber og forhandler vil fremgå i slutsedlen.

Ved leasing af personbil: Når aftalegrundet er accepteret vil du få tilsendt en leasingkontrakt, og først når leasingtager har underskrevet leasingkontrakten, er der indgået en bindende aftale.

Leasinggiver vil altid fremgå af leasingaftalen, du får tilsendt til underskrift og de individuelle vilkår, der er aftale mellem leasingtager og leasinggiver, vil fremgå af leasingkontrakten.

 

Hvornår betaler jeg for bilen?

Ved køb- eller privatleasing af bil gennem wismo.dk afgives et reservationsgebyr, som tilbagebetales fuldt ud ligegyldigt om der indgåes en bindende aftale eller ej.

Betalingen for bilen ved kontant- eller finansieret køb sker til den valgte forhandler ved afhentning af bilen. Ved kontant køb betales det fulde beløb, og ved finansieret køb betales udbetalingen.

Har du valgt at privatlease din bil betales udbetaling, samt evt. førstegangsydelse, når du afhenter bilen ved forhandleren.

Hvornår er bilen klar til afhentning?

Ved bestilling af bilen på wismo.dk kan du angive en ønsket leveringsdato. Denne dato er udelukkende et ønske, og kan ikke ses som en gældende afhentningsdato. Datoen vil dog blive imødekommet hvis muligt.

Den endelige afhentningsdato aftales med Forhandleren. Forhandleren kan ikke stilles til ansvar for eventuelle leveringsforsinkelser og kan dermed ikke lægges til last for den eventuelle tid, hvor du måtte stå i en ”billøs situation”.

Kan jeg få en pris for min brugte bil?

Ja. Ved bestilling af bil gennem wismo.dk har du mulighed for at angive at du har en byttebil, som du ønsker en pris på. WISMOs kundeservice eller den udlevende forhandler vil efterfølgende kontakte dig med pris på din brugte bil. Du er ikke forpligtiget til at sælge bilen.

Kan jeg få bilen finansieret?

Ja. Vi tilbyder finansiering gennem forskellige samarbejdspartner deriblandt Jyske Finans.

Kan jeg ændre min konfiguration efter bestilling?

Efter bestilling vil du blive kontaktet af WISMOs kundeservice som gennemgår din bestilling med dig. Her har du mulighed for at foretage ændringer til din ønsket bil. Når bilen er solgt til dig og du dermed har underskrevet slutsedlen, er det ikke længere muligt at ændre på bilen, med mindre dette aftales direkte med forhandleren.

Kan jeg fortryde min bil bestilling??

Har du privatleaset en bil gennem wismo.dk har du ingen fortrydelsesret.

Har du derimod købt en bil kontant- eller med finansiering gennem wismo.dk er bilen solgt som fjernsalg hvilket betyder, at du har 14 dages fortrydelsesret. Læs mere omkring fortrydelsesretten i vores bestillingsbetingelser.

Hvad dækker garantien?

Ved køb af bil gennem wismo.dk følger garanti fra datoen, hvor den nye bil indregistreres til Køber. Se gældende garantibetingelse for bilerne i vores bestillingsbetingelser.

EMNER VEDRØRENDE LEASING

Hvilket leasingselskab laves aftalen med?

WISMO samarbejder med forskellige leasingselskaber heriblandt Jyske Finans samt Drivalia. Leasingselskabet vil altid fremgå af leasingaftalen.

Hvad inkluderer leasingaftalen?

Når du konfigurerer din privatleasingbil på wismo.dk vælger du selv den kilometer pakke samt leasingperiode, som passer til dine behov og din hverdag. Leasingaftalen inkluderer den valgte kilometerpakke, service i leasingperioden og bilen leveres på sommerdæk. Leasingaftalen inkluderer ikke vinter- eller helårsdæk, forsikring, brændstof, samt øvrige væsker, lak og grøn ejerafgift.

Er service inkluderet?

Ja. Service er inkluderet i leasingaftalen.

Er forsikring inkluderet?

Nej. Forsikring er ikke inkluderet i leasingprisen.

Hvad koster det per overkørt km.?

Prisen på en overkørt km afhængig af model, motor, km/år, periode og de tilvalgte services. Prisen fremgår altid af leasingaftalen.

Kan jeg få vinterdæk eller helårsdæk med til leasingbilen?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

Kan jeg få anhængertræk til leasingbilen?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

Kan jeg forlænge leasingaftalen?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

Kan jeg tilkøbe flere kilometer?

Måske, det kommer an på den valgte leasingperiode. Kontakt venligst vores leasingrådgivere for yderligere information her.

Kan jeg komme ud af leasingaftalen før tid?

Ja. Efter 11 måneder kan du med løbende måned plus 1 måned varsle din opsigelse og komme ud af privatleasingaftalen. Dvs. efter samlet 12 måneder kan du returnere bilen og komme ud af privatleasingaftalen.

Hvem skal bilen afleveres til?

Når din leasingaftale udløber, skal du aflevere bilen på et af leasingudbyderens afleveringssteder, hvor en uafhængig tredjepart vil foretage en gennemgang af bilen.

Kan jeg købe bilen efter endt leasingkontrakt?

Nej. Du kan ikke købe bilen efter endt leasingaftale.

HJÆLP OG SUPPORT

Telefon: +45 88 53 38 00

Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål er du altid velkommen til at kontake os.

Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag – Fredag: 09 – 15.30
Helligdage: lukket

HVEM ER WISMO?

WISMO er udviklet Auto.nu som er en del af K.W. Bruun – en af Nordens største bilimportør.

Hos WISMO guider vi dig til den rette bil og du får al den viden og hjælp, du har brug for til at skræddersy og gennemføre din bilhandel online. Vi har mange års erfaring i bilbranchen, og med den samme opdaterede viden og indsigt, som hos de autoriserede mærkeforhandlere, kan vi træde til uanset hvor i din bilhandel, du ønsker det.

Bestil din nye bil her www.shop.wismo.dk

Klar til at finde din nye bil?

Ring til kundeservice

Telefon: + 45 88 53 38 00

Mandag-fredag: 9:00 - 15:30.
Helligdage: Lukket.
Har du brug for hjælp?
Luk